Serwis systemów ERP

Po zakończonym wdrożeniu użytkownicy systemów mogą liczyć na fachowe wsparcie ze strony konsultantów RMS System. Nasz zespół składa się ze specjalistów posiadających nie tylko wiedzę techniczną na temat funkcjonowania systemów ERP, ale również kompetencje w obszarach rachunkowości zarządczej, zarządzania produkcją i łańcuchem dostaw oraz handlu i dystrybucji. Dzięki tak szerokim kompetencjom użytkownicy systemów otrzymują nie tylko pomoc w codziennej pracy z systemem, ale również mogą liczyć na doradztwo związane z dalszą optymalizacją procesów i rozbudowy systemu o kolejne obszary.

Abonamentowa usługa serwisowa

W ramach abonamentowej obsługi serwisowej zespół wsparcia RMS System pomaga użytkownikom w codziennej pracy z systemem, zarządza konfiguracją systemu dla nowych pracowników oraz aktualizuje oprogramowanie tak, aby było zgodne z najnowszymi wymogami prawa. Wsparcie odbywa się zdalnie, za pomocą telefonu lub e-maili. W każdej chwili specjaliści RMS System mogą zdalnie połączyć się z komputerem użytkownika i krok po kroku poinstruować jak należy wykonać daną czynność w systemie. Nasi konsultanci mogą również odwiedzić użytkowników w ramach wizyt serwisowych. Miesięczny abonament zawiera wskazaną ilość i rodzaj usług serwisowych.

Rozwój systemu

Stały kontakt ze specjalistami RMS System umożliwia szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w firmie lub jej otoczeniu biznesowym poprzez bieżące dostosowanie systemu ERP do tych zmian. Rozwój systemu polega na dostarczeniu nowych funkcjonalności, całych nowych modułów oraz aplikacji odpowiadających na zmieniające się potrzeby firmy.