Comarch TNA

Comarch TNA (time and attendance) to system do rejestracji czasu pracy. Umożliwia zarządzanie czasem pracy, delegacjami oraz urlopami.

System składa się z aplikacji mobilnej, aplikacji internetowej oraz urządzenia IoT (Internet of Things czyli Internet rzeczy). Aplikacja mobilna oraz internetowa dają możliwość ręcznego wprowadzenia czasu pracy, zgłoszenia urlopu lub delegacji oraz sprawdzenia historii obecności. Kierownik może zatwierdzać urlopy i delegacje, przypisywać grafik dla poszczególnych członków zespołu oraz wygenerować raport obecności i czasu pracy.

Technologia IoT

Comarch TNA opiera się na współpracy aplikacji mobilnej z urządzeniami Comarch TNA Gateway, wykorzystującymi technologię IoT (Internet rzeczy). Urządzenia Comarch TNA Gateway należy zamontować w miejscach wejścia i wyjścia z miejsca pracy. Zainstalowana na telefonie komórkowym aplikacja komunikuje się z urządzeniem i rejestruje aktywność pracownika jako wejście lub wyjście z pracy. Urządzenia Comarch TNA Gateway działają również z kartami zbliżeniowymi.

Integracja z Comarch ERP

Comarch TNA działa jako samodzielny system lub można go zintegrować z Comarch ERP w zakresie modułu Płace i Kadry. Integracja systemów niweluje potrzebę ręcznego wczytywania czasu pracy do systemu ERP.

Z Comarch TNA:

  • Zarejestrujesz czas pracy
  • Usprawnisz planowanie pracy
  • Zmniejszysz koszty zarządzania personelem
  • Zwiększysz efektywność pracy