Comarch Retail POS

Comarch Retail POS to system do obsługi klienta przeznaczony dla sprzedawców pracujących na stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepów. System umożliwia wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta oraz z przyjęciem i rozliczaniem towarów w sklepie.

Stanowisko sprzedaży

Comarch Retail POS usprawnia obsługę klienta. Sprzedawca ma możliwość pracy z wieloma dokumentami, dzięki czemu na jednym stanowisku może obsłużyć kilku klientów jednocześnie. Działanie aplikacji nie jest zależne od Internetu. Aplikacja przełącza się automatycznie pomiędzy trybem online i offline bez zakłócania obsługi klienta. System zapewnia prostą i intuicyjną pracę dzięki możliwości dopasowania układu ekranu i przycisków do potrzeb pracownika.

Mobilne stanowisko sprzedaży

Comarch mobile mPOS to mobilne stanowisko sprzedaży, które umożliwia wykonanie wszystkich czynności sprzedażowych przy pomocy smartfona lub tabletu. Pozwala na wyjście do klienta z informacją o towarach oraz na wystawienie dokumentu sprzedaży z dowolnego miejsca w sklepie. Aplikacja mobilna sprawdza się również w sklepach typu pop-up store, czyli wyspach, kontenerach lub w sklepach, które mają tymczasowy charakter.

Realizacja strategii sprzedaży omnichannel

Integracja Comrach Retail POS z systemem Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL umożliwia wdrożenie strategii sprzedaży omnichannel, gdzie wszystkie kanały sprzedaży są ze sobą powiązane. Sprzedawca w sklepie stacjonarnym może wydać towary zakupione w sklepie internetowym Comarch e-commerce lub u mobilnego sprzedawcy wykorzystującego aplikację Comarch Mobile Sprzedaż.