Czasami najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest umożliwienie innej osobie, aby pokazała, jak należy to zrobić. Pomoc zdalna to udogodnienie, które pozwala zaufanej osobie pracownikowi pomocy technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika - bez względu na odległość - i pokazać mu krok po kroku, jak rozwiązać problem. Aby jedynie zaproszone osoby mogły nawiązywać połączenie z komputerem użytkownika, wszystkie sesje Pomocy zdalnej są szyfrowane oraz chronione hasłem.

 

 Pomoc zdalna RMS System

 

Wykonując kilka kroków, można zaprosić inną osobę do połączenia z danym komputerem. Po nawiązaniu połączenia osoba udzielająca pomocy może przeglądać zawartość ekranu komputera użytkownika oraz rozmawiać na temat tego, co na nim widać. Może ona również sterować komputerem użytkownika za pomocą swojej myszy i klawiatury oraz wskazywać sposoby rozwiązania problemu. Obecna metoda łączenia się naszych techników oparta jest na rozwiązaniu TeamViewer.

Jeżeli potrzebujesz uzyskać pomoc zdalną kliknij na jeden z dostępnych serwerów poniżej, przedtem jednak skontaktuj się z naszym technikiem pod numerem telefonu:  +48 61 623 29 72

Serwer A

Serwer B

Host