EDI Small to aplikacja ułatwiająca wymianę dokumentów w formie elektronicznej; takich jak, zamówienia sprzedaży, zamówieni zakupu, faktury sprzedaży i zakupu. Rozwiązanie to daje możliwość całkowitego odejścia od tradycyjnych faktur, i ich ręcznego wprowadzania do systemu.

 

 

 

Czy zdążę na czas z dokumentami?

Obecnie sprzedawca wystawia fakturę sprzedaży, drukuje na papierze i podaje klientowi. Klient następnie przepisuje tą fakturę do swojego systemu (rejestruje w księgowości) ręcznie. A po co?

Elektroniczna wymiana dokumentów w skrócie EDI polega na wysłaniu dokumentu do klienta drogą elektroniczną, klient następnie rejestruje ją w systemie „jednym klawiszem” -- pobierz, faktura automatycznie znajduje się w systemie.
Podobna zasada dotyczy zamówień. Klient wysyła zamówienie do swojego dostawcy elektronicznie w takim formacie jaki obsługiwany jest przez jego system, dostawca następnie rejestruje zamówienie w systemie „jednym klawiszem” i ponownie wysyła potwierdzenie z cenami do swojego klienta. Nie ma potrzeby podwójnego przepisywania dokumentów, informacja raz wpisana krąży pomiędzy kupującym i sprzedającym (pomimo różnic w ich systemach). Niewątpliwa oszczędność czasu i mniejsze prawdopodobieństwo zagubienia dokumentów w obiegu, czy zaistnienia błędu.

 

Zdążysz i jeszcze wypijesz kawę ...

RMS System oferuje stworzone specjalnie dla małych i średnich firm rozwiązanie. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej operują znaczną ilością różnorakich dokumentów, faktur, zamówień itp. EDI small to niemalże prywatna platforma do wymiany dokumentów. To co w przypadku rozwiązań oferowanych przez duże firmy generuje kolejne koszty (opłata za każdy przesłany dokument), w przypadku EDI Small jest darmowa. Firma, która zakupi ten system, otrzymuje
własny EDI. RMS System dostarcza oprogramowanie, konfiguracje, formaty wymiany, to od woli klienta zależy sposób i intensywność użytkowania, bez ryzyka poniesienia dodatkowych kosztów.